SKA JUSTIN TILL NORD KOREA?

 
Översättning/SvTexT:

"Hej Bieber folket jag är Dalna Daves (?) för clevver tv med nyheter om internet HOPE*
Justin bieber i en berättelse jag blir den första som säger att tro på ett intenernet rykte har hänt mig så jag ska säga till er om att det hela Justin Bieber ska göra ett stop i Nord Korea flr sin världsturne INTE är sant allt började i en hemsida som heter faxo.com där dem frågade fans vart dem vill att Justin Bieber ska på sin världsturne.
Nord Korea kom första plats men Justin Bieber och personalen hade inget med detta och göra jag är ledsen ifall no trodde på detta, det är ett annat skäll att ALTID dubbel kolla" 

(*NÅN SOM VET VAD HOPE BETYDER PÅ SV?) 
Texten är inte exakt vad hon säger men jag försökte översätta och ibland pratar hon för fort
Hej Bieber folket jag är Dalna Daves (?) för clevver tv med nyheter om internet HOPE Justin bieber i en berättelse jag blir den första som säger att jag har trott på ett intenernet rykte  så jag ska säga till er om att det hela Justin Bieber ska göra ett stop i Nord Korea flr sin världsturne INTE är sant allt började i en hemsida som heter faxo.com där dem frågade fans vart dem vill att Justin Bieber ska på sin världsturne.
Nord Korea kom första plats men Justin Bieber och personalen hade inget med detta och göra jag är ledsen ifall no trodde på detta, det är ett annat skäll att ALTID dubbel kollaHej Bieber folket jag är Dalna Daves (?) för clevver tv med nyheter om internet HOPE Justin bieber i en berättelse jag blir den första som säger att jag har trott på ett intenernet rykte  så jag ska säga till er om att det hela Justin Bieber ska göra ett stop i Nord Korea flr sin världsturne INTE är sant allt började i en hemsida som heter faxo.com där dem frågade fans vart dem vill att Justin Bieber ska på sin världsturne.
Nord Korea kom första plats men Justin Bieber och personalen hade inget med detta och göra jag är ledsen ifall no trodde på detta, det är ett annat skäll att ALTID dubbel kolla"

Kommentarer
Postat av: j

hope betyder hopp som att hoppas :)

2010-10-27 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0