JUSTINDREWBIEBER.BLOGG.SE TÄVLING

Klicka på bilden eller HÄR för att komma till VÄRLDENS o då menar jag VÄRLDENS bästa blogg!

 Min dröm om VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE <3:
Justin va typ en gammal 40 årig, tjock, ful man och jag sa "JUSTIN KAN JAG FÅ DIN AUTOGRAF?"
och sen plötsligt kom en massa tjejer som stod omkring han o sa en massa saker som dem brukar säga
och sen skulle han uppträda (det var i sverige) och han stod på typ en jätte liten rund scen och runtom va hans fans
och så frågade han en massa saker och hans fans ställde frågot och han skämtade och sa en massa vitsar
(han sjöng aldrig :( ) 
Och så kommer jag inte ihåg mer men en annan gång jag drömde om han så va han typ jätteliten och tja.. alla va pyttesmå 

Då blir dagens fråga 
HUR VAR DIN DRÖM OM JUSTIN BIEBER? Om du nu HAR drömt om han?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, det var bra! Jag har inte drömt om honom, men din dröm verkar riktigt kul :)

Och superfin header;)

2010-09-15 @ 13:45:21
URL: http://demilovatoforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har inte drömt om han :(

2010-12-28 @ 19:12:14
Postat av: Anonym

en gång drömde jag att jag gifte mig med han

2010-12-28 @ 19:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0